.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طاهایی:باید به شهرستان بابل توجه بیشتری شود

استاندار مازندران گفت: باید به شهرستان بابل توجه بیشتری شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس سید علی اکبر طاهایی بعدازظهر امروز در اجرایی شدن بیست و دومین سفر شهرستانی در جمع مردم شهرستان بابل اظهار داشت: از برکات این انقلاب، تقویت وحدت، همدلی و کنار هم قرارگرفتن مسئولان و مردم در راه رسیدن به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امام جمعه بابل نقش ارزنده‌ای برای اطلاع‌رسانی و اجرای ارزش‌های اسلامی در جامعه دارد، افزود: در 35 نماز جمعه‌ای که در مازندران برگزار می‌شود شرکت کرده و این دومین باری است که در مصلی جمعه بابل با مدیران اجرایی برای رسیدگی به حل مشکلات بابل حضور یافته که امیدواریم بتوانیم گام موثری در رفع مشکلات مردم ولایت‌مدار این شهرستان برداریم.

طاهایی اذعان داشت: انگلیس و آمریکا اخیرا با توطئه جدیدی برای الحاق بحرین به عربستان بوده و به جرم شیعه بودن درصدد قتل و عام مردم بحرین دست زدند و با کشتار مردم مظلوم  و بی دفاع فلسطین درصدد مهار قدرت شیعه و مقاومت در برابر بیداری اسلامی منطقه هستند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی و کشورهای غربی بدانند ملت مسلمان بحرین و کشورهای همجوار با بصیرت و بیداری در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کرده و اجازه نمی‌دهند تا استکبار به خواسته‌های پلید خود دست یابد.

طاهایی بیان داشت: به برکت نظام و حضور مستمر و باشکوه مردم در زمینه‌های مختلف در صحنه است که انقلاب ما بیش از 33 سال همچنان می‌درخشد و به کشورهای منطقه نیز گسترش یافته است.

وی افزود: شهرستان بابل از دیدگاه ما چه از نظر جمعیتی و چه وجود استعدادهای بی‌شمار خود یک استان است و باید به آن توجه بیشتری شود اگرچه مشکلاتی هم  وجود دارد ولی پروژه‌های بزرگ اعتبارات بزرگ می‌خواهد که ممکن است ما در این زمینه دچار مشکلاتی باشیم.

طاهایی رمز تداوم انقلاب را اطاعت از رهبری برشمرد و بیان داشت: تا زمانی که این شعار شهدا که تا خون در رگ ما است هدیه به رهبر ما است در بین مردم مستمر باشد انقلاب ما آسیبی نخواهد دید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

غلامی 30 ارديبهشت 1391
جناب استاندار با این حرف ها چه چیزی را میخواهی ثابت کنید ؟
جای این حرف ها و سخن های کمی به فکر بابل بزرگ و مردمانش باشید که خودتان هم قبول دارید یک استان مستقل میباشد .
جناب استاندار بدان چوب خدا صدا ندارد و دیر یا زود پاسخ آن را خواهی شنید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.209 seconds.